Avatar billede para7 Nybegynder
12. oktober 2006 - 15:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hosting med kontrolpanel visse asp komponenter

Nogen der kender en pålidelig og billig afløser for Jepponet til mine/vores mange domænenavne. Der skal være kontrolpanel med mulighed for DNS pegning af domæner på anden webhosting.

Derudover skal der være følgende komponenter, da det ellers vil være et stort arbejde at ombygge portaler og moduler:
SA FileUP
AspImage
jMail

Har set på noget som web10 til 9 kr./md og 50 kr. domænet, men de havde ikke FileUP.
Avatar billede lund_dk Praktikant
12. oktober 2006 - 15:34 #1
Har gode erfarringer med www.needhost.dk
Avatar billede para7 Nybegynder
12. oktober 2006 - 17:05 #2
Tak for tippet, men jeg har ikke kunnet finde noget om deres komponenter. De har ikke noget indhold side: https://www.needhost.dk/support/49. Men et forum indlæg ser ud til at vise at FileUP mangler: http://www.lund.dk/komponent.asp.
Avatar billede para7 Nybegynder
12. oktober 2006 - 17:08 #3
Ellers hvis der faktisk er FileUP, ser det jo godt ud, hvis man også kan lave pegemails.
Avatar billede it-dk Nybegynder
13. oktober 2006 - 13:31 #4
Prøv evt at se på www.intergate.dk og deres komponenter. Jeg bruger bl.a. selv dem til nogle af min mange domæner.
Avatar billede para7 Nybegynder
13. oktober 2006 - 15:43 #5
Jo tak it-dk, men de har hverken aspimage eller fielup. Så jeg venter på svar fra lund_dk eller jeg må søge et andet sted.
Avatar billede para7 Nybegynder
13. oktober 2006 - 15:43 #6
Avatar billede it-dk Nybegynder
13. oktober 2006 - 18:14 #7
Ups det kan jeg da godt se nu. Beklager.
Avatar billede para7 Nybegynder
14. oktober 2006 - 17:03 #8
OK it-dk. Jeg må vist snart lukke her. Det kræver vist et nyt spm.