Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2006 - 09:14 Der er 1 løsning

Qtek som modem over USB med Telia

Hej E.

Når jeg i marken har jeg behov for at bruge min telefon som modem over USB kablet.

Har downloadet drivers "USBMDM" og modemmet bliver fundet af XP og ringer fint op. Efter den har dialet til *99# og siger "Registrerer din computer på netværket" - giver den en fejl "734"

Der skal siger at jeg fint kan surfe via explorer på selve telefonen og gprs funker fint når jeg bruger telefonen solo.

Telefon: Qtek 8100
Udbyder: Telia (som ikke er til megen hjælp)

Hilfe..... links,guides eller lign. Skal bruge et hurtigt svar (hvis sådan et findes)

Takker - Engel
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2006 - 11:32 #1
Fandt selv svaret lang om længe !