Avatar billede agersnap Nybegynder
11. oktober 2006 - 21:36 Der er 12 kommentarer

Hej jeg fået en hardware fejl?

Hej eksperter!

Jeg har i længere tid været igang med at ordne min com. og min com. virker stadig ikke helt optimalt. Det er ikke en virus da det er blevet fjernet af en anden ekspert http://www.eksperten.dk/spm/730132
Men han forslår om jeg måske har en hardwarefejl, og vi vil så gerne have at der er en af jer kloge eksperter der lige tjekker den igennem..
Men hvad skal jeg ligge herind for at i kan tjekke om det er det der er galt?

Vh Anne
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. oktober 2006 - 21:39 #1
du bliver nok nød til at fortælle lidt om hvad den gør eller rettere ikke gør ?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
11. oktober 2006 - 21:41 #2
Det er svært at sige om dit hardware ikke virker.
Går din computer i stå eller fryser den?

Du kan hente et program her der kan teste dine ram:
http://www.memtest86.com/

Alt efter hvilken harddisk du har, kan den også testes.
Avatar billede agersnap Nybegynder
11. oktober 2006 - 21:47 #3
Den går i stå jeg tester lige mit ram så.
Avatar billede agersnap Nybegynder
11. oktober 2006 - 21:49 #4
Men hvad er det ligepræcis den skal hedde den jeg skal downloade?
Avatar billede t-bee Novice
11. oktober 2006 - 22:34 #5
Er det i en særlig sitiuation den går i stå, eller er det helt tilfældigt?
Avatar billede agersnap Nybegynder
11. oktober 2006 - 22:54 #6
Det er helt tilfældigt.. Men mest når jeg er på internettet..
Avatar billede bubbaa Nybegynder
12. oktober 2006 - 09:25 #7
Er det lige når du har startet din computer op? Eller kører den et stykke tid før den går ned? Det kan i princippet være alt.
Prøv lige at se om kølerne kører, støvsug evt din computer. Hvis du er heldig er det bare fordi den bliver for varm.
Avatar billede agersnap Nybegynder
12. oktober 2006 - 17:55 #8
Nej det er ikke lige når min computer er blevet tændt der går nok en halv time til en time også går den helt i stå også er der intet at gøre.. Jeg har nu prøvet at støvsuge min computer og vil se om det virker..
Avatar billede agersnap Nybegynder
14. oktober 2006 - 19:09 #9
Den bliver ved med at gå i stå, efter at jeg har støvsuget den.  Jeg har tjekket om kølerne køre og ja det gør de..
Avatar billede bubbaa Nybegynder
14. oktober 2006 - 22:35 #10
For lige at forstå det helt rigtigt. Den slukker lige pludselig? Får du et blåt skærmbillede?
Avatar billede agersnap Nybegynder
14. oktober 2006 - 23:08 #11
Nej, lige pludselig går den i stå og så han man intet gøre kun trykke på slukknappen eller rive batteriet ud. Det hjælper ikke engang at trykke del+ctrl+alt, da den bare bliver ved med at stå på den samme skærm og man kan intet gøre..
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:45 #12
brug for mere hjælp ?