Avatar billede lupin12 Mester
11. oktober 2006 - 15:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

3d mark

Hej
Jeg har problemer med at køre hitman og jtf så jeg mistænkte mit grafikkort et Fx5600, så jeg kørte en test på det og der fik jeg følgende : 3Dmark score 92 , SM2.0 score 42  , HDR/SM3.0 score N/A  , CPU score 640.

Hvad siger det mig ?????
Jeg har prøvet et andet FX5600 og det var det samme ......

Jeg håber der er en der kan hjælpe ..

På forhånd tak.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. oktober 2006 - 15:44 #1
et FX5600 ville ejg ikek spilel hitman på (hvis vi taler om bloodmoney) har du opdateret hitman, deres opdatering kan i nogle tilfælde afhjælpe problemet (og evt slå pixelshader 2.0 fra) det hjælper MEGET (kør den config exe fil i roden af mappen hvor hitman er installeret.)
Avatar billede lupin12 Mester
11. oktober 2006 - 15:52 #2
Hvordan slår man pixelshader fra ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. oktober 2006 - 16:02 #3
det har jeg skrevet ;)
Avatar billede spijon Nybegynder
11. oktober 2006 - 17:20 #4
Vil gi niels_hansen ret ang dit grafikkort.. det holder simplelhen ikke mere og du skal nok tænke på at upgradere dit gfx hvis du vil spille nye/grafisk store spil.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. oktober 2006 - 17:36 #5
har et X800pro og det kan heller ikke spille det ordenligt (uden at slå pixelshader 2.0 fra)
Avatar billede spijon Nybegynder
11. oktober 2006 - 17:45 #6
Har du prøvet at sætte den ned rent grafisk i spillet til minimum opløsning osv og se om det så virker?
Hvilke driver køre du med til dit grafikkort?
Hvad er resten din computer spec?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. oktober 2006 - 18:02 #7
min maskine eller ?
Avatar billede spijon Nybegynder
11. oktober 2006 - 18:56 #8
aah så ikke det var dig der skrev niels_hansen :)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:46 #9
brug for mere hjælp ?