Avatar billede kennethv Nybegynder
10. oktober 2006 - 15:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MS sql 2005 ee & odbc.

Hej eksperter.

Jeg har oprettet en ODBC objekt, men af en eller anden årsag kan jeg se alt andet end mine tabeller. Jeg sidder og koder i Delphi og når jeg forbinder min komponent via ODBC kan jeg se mine tabeller, men kan ikke tilgå dem. Mangler jeg at gøre noget? Hvis jeg tilgår dem direkte via SQL Native Client provider har jeg ingen problemer med at tilgå dem.
Avatar billede kennethv Nybegynder
10. oktober 2006 - 15:26 #1
Hold kæft noget vrøvl.
Det er rigtig at jeg har oprettet et ODBC objekt og jeg kan se mine tabeller, men jeg kan ikke tilgå dem. Men hvis jeg tilgår dem via SQL Native Client provider har jeg ingen problemer.

Mangler jeg at gøre noget?
Avatar billede kennethv Nybegynder
29. marts 2007 - 09:42 #2
Lukkes.