Avatar billede punani Nybegynder
10. oktober 2006 - 12:15 Der er 3 kommentarer

Bedre signal på mit access point

Hejsa,

Jeg har et enkelt access point i mit hus, men signalet er meget svagt mange steder, da jeg bliver nød til at have mit access point i et skab :(

Hvordan kan jeg forbedre signal styrken på access pointet?
Avatar billede kenp Novice
10. oktober 2006 - 21:16 #1
tjaa flyt det til en bedre placering uden for skabet..
Avatar billede punani Nybegynder
11. oktober 2006 - 08:19 #2
Jeg kan ikke placere mit access point et andet sted og har derfor brug for at vide hvordan jeg får forstærket signalet.

Kan man få en "forstærker" eller lave en kæde med et andet access point?
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2006 - 09:04 #3
Ja det kan man godt, det kræver bare at det andet accesspoint understøtter repeater funktion.