Avatar billede simsen Mester
10. oktober 2006 - 08:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

solution fil (sln) oprettelse i mappe som andre filer

Hej,

Et lille irritations moment for mig, er at når jeg opretter et nyt website, lægger den filerne i én mappe, mens den lægger sln og suo filerne i en projektmappe i Dokumentmappen.

Hvordan sætter jeg VS2005 op, så den lægger de to filer, i samme mappe..... dette så er jeg er fri for at flytte de filer, og ændre i sln filen (stien til mit projekt) hver gang, jeg opretter ny?

mvh
simsen :-)
Avatar billede snepnet Nybegynder
10. oktober 2006 - 14:26 #1
Hvis du markere selve din solution i din projektexplorer kan du fra filmenuen vælge
save <solutionane>.sln as
Og der pege på hvor du vil have den liggende.
Hvis du ikke har din solution som øverste punkt i din projectexplorer - kan du få den frem fra menuen ved:
tools->options
projects and solutions
Og sikre at der er hak i "always show solution"
Du kan også derinde sætte default locations.
Mvh
Avatar billede simsen Mester
11. oktober 2006 - 08:26 #2
Thanks - lige hvad jeg behøvede endnu engang....

Smid et svar, og du får også disse points snepnet

mvh
simsen :-)
Avatar billede snepnet Nybegynder
11. oktober 2006 - 10:33 #3
Kommer her :o)
Mvh