Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Investor søges til webprojekt

Det handler om en online tjeneste, som med garanti bliver success. Forretningsplanen er stadig undervejs men jeg har luftet ideen for flere af mine forretningskontakter/venner, og de er vilde for at deltage. Men jeg undersøger markedet grundligt først.

Jeg forventer at et indskud ligger i underkanten af 2 mio over 2 år. Hvis har pengene til en seriøs investering, så kontakt mig på mail@bitpaq.com
Avatar billede themosh Nybegynder
31. oktober 2006 - 13:44 #1
Hvad handler det om?
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:25 #2
uden forretningsplan eller eget kapital, er det langt til "dot com" investor!!!

Så, hvis du har en originale ide, vil jeg forslå du kontakte:
--opfinderkontoret på teknologisk inst.
--erhvervservice center i dine kommune/amt
--startguiden.dk
--dansk iværksætterforening d-i-f-.dk

Du kan på erhverservice center få en hvis antal gratis rådgivningstimer, og de vil hjælpe dig med at udforme en forretningsplan!
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
14. november 2006 - 16:34 #3
jeg kan li dit svar.. og jeg har jo i princippet folk der gerne vil være med. Jeg prøver noget af det du foreslår..