Avatar billede janemil Nybegynder
09. oktober 2006 - 11:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Addon til poker client - tryk på knap

Håber nogle kan hjælpe mig lidt i gang med følgende. Links osv modtages meget gerne.

Spiller lidt poker i min fritid. Man åbner 2-3 pokerborde på en gang.

Jeg vil gerne lave en lille addon, som i det aktive vindue kan trykke på
Fold
Raise
Call
Knapperne.
(måske mere senere hvis dette lykkes mig).
Altså i stedet for jeg skal køre musen hen på knappen kan jeg i stedet trykke F1 for fold.

Som i kan se er jeg meget langt fra målet. Ønsker mere hjælp til at komme i gang.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
09. oktober 2006 - 13:15 #1
Det kan godt være svært... men ikke umuligt :-)

Nu siger du addon, mener du så en IE-plugin? Eller vil du åbne pokervinduet i en webside du selv har lavet? Eller vil du lave en applikation der er hooked op på en process og lytter til specielle events?
Avatar billede janemil Nybegynder
09. oktober 2006 - 14:10 #2
>lave en applikation der er hooked op på en process og lytter til specielle events?
Det er jo nok vejen at gå. Kan bare ikke komme i gang.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
09. oktober 2006 - 18:23 #3
Du valgte så den sværeste hehe ;-) Du skal derfor i MSMQ (Microsoft Message Queing) vil jeg tro.

En anden mulighed er at lave en benytte dig af WebBrowser componentet, læg det ind på en WindowsForm, nu kan du så besøge Pokersiden som igennem en normal browser. Læs lidt mere her: http://www.c-sharpcorner.com/Internet/WebBrowserInCSMDB.asp

Fidusen er så at du skal finde de korrekte postparametere og submitte automatisk, altså igennem din WinForm. Evt. måske bruge DOM'en, som WebBrowseren gengiver.

Du kan evt. se hvilke postparams der submittes når du trykker på en knap vha. brug dette værktøj: http://www.ieinspector.com/httpanalyzer/

Her kan du finde en DOM inspector: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e59c3964-672d-4511-bb3e-2d5e1db91038&DisplayLang=en
Avatar billede orca Nybegynder
11. oktober 2006 - 14:32 #4
Jeg har allerede lavet det du forespørger om, og tro mig, det laves ikke på en eftermiddag. Du skal blive dus med Send og PostMessage() api kaldende. Herudover får du brug for Spy++ eller lignende, f.eks. WinSpector til at analysere programmerne og de windows messages der flyder rundt. Herudover, hvis du skal hooke poker klienten direkte, så får du brug for at skrive en C++ DLL som du injector ind i klientens hukommelse og herefter kommunikerer data tilbage til din .NET klient. Ikke let, men heller ikke umuligt.
Avatar billede janemil Nybegynder
11. oktober 2006 - 14:36 #5
@orca
Jeg kender godt din MTH. Derfor jeg ved det kan lade sig gøre.
Men du understøtter jo ikke crypto ;-)
Avatar billede orca Nybegynder
11. oktober 2006 - 18:48 #6
Nu skal jeg lige have færdiggjort Stars understøttelsen og så kaster jeg mig ellers over næste site :) Ville også gerne lige give det et par uger endnu før jeg beslutter mig for det næste site, da jeg gerne vil vælge et site som amerikanerne kommer til at spille på :)
Avatar billede janemil Nybegynder
16. oktober 2006 - 12:46 #7
Ligger i lige svar?
Avatar billede orca Nybegynder
16. oktober 2006 - 17:17 #8
Jeg behøver ikke point :)
Avatar billede janemil Nybegynder
17. oktober 2006 - 16:03 #9
Takker så for hjælpen.