Avatar billede chikaka Nybegynder
09. oktober 2006 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billed navigations horisontal rotator

På bt.dk kører i øjeblikket en reklame fra Carlsberg, hvor man ser de forskellige fodbold-klubbers logoer i en roterende horisontal 3d cirkel som man kan kontrollere med musen, og holder man musen hen over et logo som ligger i midten af billedet, så bliver det en smule transperent så man kan se de bagvedliggende logoer. Er der nogle der kender det script? Det kunne være genialt at bruge som en slags navigation på en side, hvor man bytter logoerne ud med billeder.
Avatar billede chikaka Nybegynder
09. oktober 2006 - 10:13 #1
Avatar billede mat Nybegynder
09. oktober 2006 - 11:57 #2
Gå ind på http://gotoandlearn.com/ og kig på deres tutorials til "creating 3d carousels" - kildekoden er der også.

mvh mat
Avatar billede chikaka Nybegynder
09. oktober 2006 - 13:02 #3
Kanon, mange tak for det ;-)