Avatar billede riishoj Nybegynder
09. oktober 2006 - 07:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASP.NET Web Matrix

Jeg er lige startet på html.dk's turorial om ASP.NET og har
derfor downloaded ASP.NET Web Matrix. Desværre er jeg ret hurtigt
stødt på et problem. Når jeg f.eks. vil ændre ID på en tekstbox
fra textbox1 til det i tutorialen anførte dato1, så lykkes det
ikke. Ligegyldig hvad jeg gør efter at have skrevet dato1, så
ender det med, at der igen står textbox1. Altså hvordan ændres og
gemmes de ændringer man laver i Properties boksen?
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. oktober 2006 - 17:17 #1
Hvorfor har du hentet web matrix... Snup den her istedet:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vwd/
Normalt skal du bare gemme filen når du har ændret i dine property bokse.
Mvh
Avatar billede riishoj Nybegynder
09. oktober 2006 - 17:59 #2
Jeg har hentet Web Matrix fordi jeg gerne vil følge html.dk's tutorial om ASP.NET.
I øvrigt har jeg hentet Visual Web Developer og vil også prøve at bruge den når (hvis) jeg får et begreb om, hvad ASP.NET handler om. Jeg har før arbejdet med ASP 3.0.
Problemet med at ændre ID i Properties boksen er desuden løst. Man skal ændre ID navnet i html koden i stedet for i boksen.
I Visual Web Developer kan man ændre dette i Properties boksen.