Avatar billede nathammeren Nybegynder
08. oktober 2006 - 16:51 Der er 3 kommentarer

Frem og tilbage knappen i browseren

Spørgsmål 1:
Jeg har lavet et password beskyttet område på min hjemmeside. Når først der er logge korrekt ind må der ikke være mulighed for at anvende frem og tilbage knapperne. Hvis de aktiveres skal der omdiageres til en anden side.

Spørgsmål 2:
Hvorledes forhindres at når musen stilles på et hyperlink at adressen vises i bundlinien?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2006 - 21:28 #1
du kan gøre det ved at åbne din side i et nyt vindue:
<div onclick='window.open("http://www.google.dk","","toolbar=false,status=false");'>Link til google</div>

Læs mere om, hvilke muligheder du har her:
http://www.devguru.com/Technologies/ecmaScript/quickref/win_open.html

/1.
Avatar billede olebole Juniormester
09. oktober 2006 - 13:53 #2
<ole>

Hvis applikationen i øvrigt er fornuftigt skrevet, burde frem- og tilbage-knapperne ikke kunne skabe problemer  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
15. oktober 2006 - 12:48 #3
>>sp 2

-- hvorfor forhindre brugeren i at se, hvad et link fører til ?-)