Avatar billede gil-galad Nybegynder
08. oktober 2006 - 15:01 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Webhotel, hvilket?

Hej

Jeg skal bruge et webhotel med PHP og MySQL.

Kravene er mindst 230mb plads og en bare nogenlunde oppetid.

Jeg kommer lige fra nordjyskeweb, men deres service går ned et par gange om ugen, og så skal man skrive til dem for at få det igang igen. Og det er træls.

jeg ved godt der er en del tråde om emnet, men det er en jungle derude, og jeg vil bare sørge for at jeg får et ordenligt et. Prisen skal være omkring 30-45 kr/måned hvis det kan lade sig gøre.

Jeg har gik på nogle her, men der er jo så mange at vælge imellem, at det er meget svært at vide hvad er godt og hvad der er skidt:
http://find-webhotel.dk/cgi-bin/script.cgi?db=default&sb=4&so=ascend&uid=default&view_records=1&Pris-lt=&Plads-gt=230&Platform=*&MySQL=Ja&PHP=Ja&view_records.x=17&view_records.y=7

Så hvis nogle har gode/dårlige erfaringer så skriv venligst!
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
08. oktober 2006 - 15:03 #1
www.unoeuro.com - har dog kun erfaring med asp hotellerne - men antager da kun at PHP vil være mere stabilt.

Eneste nedetid var for nogle uger siden hvor der var lidt vrøvl i nogle timer (eneste jeg erindre siden jeg flyttede til dem for 2 år siden
Avatar billede leif Seniormester
08. oktober 2006 - 15:05 #2
Jeg kan naturligvis anbefale mig selv www.web2u.dk, vi har en oppe som jeg ikke har set mange andre steder. Vi har været nede 1 times tid for ca. 20 dage siden for et mindre server flyt og ellers er vores planlagte maintaince normalt i nattetimerne og så vidt muligt altid varslet på forhånd.
Avatar billede apo Praktikant
08. oktober 2006 - 15:05 #3
Hvis du er parat til at gå en smule længere op i den månedlige omkostning, tror jeg at du vil blive glad for www.wannafind.dk
Avatar billede gil-galad Nybegynder
08. oktober 2006 - 15:17 #4
unoeuro ser rigtig godt ud. Jeg har lige læst flere tråde om dem her på exp, og folk ser ud til at være godt tilfreds!

Jeg lader lige tråden stå lidt.  I der føler for det, kan lide smide svar imens
Avatar billede apo Praktikant
08. oktober 2006 - 15:18 #5
Du skal jo kun give points til dem hvis svar du gør brug af.
Avatar billede swiatecki Novice
08. oktober 2006 - 15:32 #6
Jeg vil anbefale web10.dk har aldrig haft nogle problemer med dem :)
Avatar billede durany Nybegynder
09. oktober 2006 - 14:22 #7
kender du surftown.dk? det er udemærket, har haft det i et år og det har ikke været nede SÅ tit..
Avatar billede it-dk Nybegynder
09. oktober 2006 - 17:42 #8
Hej
Jeg har prøvet en del webhotel udbydere da jeg har en hel del domæner. Også nogle af dem nævnt her i dit spg. Jeg kan anbefale www.intergate.dk hvilket ligger i den prisklasse du nævnte. Men jeg kan også anbefale www.unitspeed.dk (dyrere).
Avatar billede overload.dk Nybegynder
10. oktober 2006 - 18:48 #9
Prøv evt. www.yourhost.dk, der kan du vist få det der minder meget om dine krav. De har aldrig været nede i den tid jeg har brugt dem.

Jeg kører selv med et professinelt hotel fra dem, dog også lidt dyrer end deres standard, der vist passer på din specifikation. Har både PHP og ASP.net, 500 mb, får SMS'er ved nye e-mails, antispam, fri adgang til deres GSM/SMS-gateway osv. men det giver jeg så også 90 kr for pr. måned.

Har også prøvet scannet.dk, hvilket også har en super oppetid, de er dog endnu dyrer.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
10. oktober 2006 - 19:09 #10
Jeg prøver Unoeuro.

hvis i smider et svar.

Tak for hjælpen!
Avatar billede it-dk Nybegynder
10. oktober 2006 - 21:40 #11
Det må være sbk som fortjener points da han kunne hjælpe.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
10. oktober 2006 - 22:52 #12
Selvom det var sbk der kom med det forslag jeg valgte, har i alle hjulpet og brugt tid på at hjælpe mig. Og 200 point er nok alligevel i overkanten, så smid bare nogle svar!
Avatar billede it-dk Nybegynder
11. oktober 2006 - 05:56 #13
Nå men så smider jeg et svar. Takker.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
11. oktober 2006 - 07:37 #14
:-)
Avatar billede swiatecki Novice
11. oktober 2006 - 13:15 #15
jeg smider også et og ser hvad der sker ;)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
11. oktober 2006 - 13:50 #16
Takker