Avatar billede koin123 Nybegynder
07. oktober 2006 - 13:02 Der er 1 kommentar

skift mellem dvi og vga

Jeg har lige købt en hp w19 monitor og et GeForce 6200 grafikkort, men skærmen virker kun nogle gange. De gange den ikke virker står der "input not supported". Jeg har prøvet at skifte mellem vga og dvi-stikket, og herefter virker den nogle gange, hvorefter den efter at have været slukket et stykke tid igen siger "input not supported". Har fået at vide at det kan skyldes skærmen ikke ved hvilket signal den skal modtage fra, men der findes ikke en fysisk knap på skærmen til at skifte mellem signalerne. Min gamle skærm virker fint hele tiden.

Hvordan får jeg skærmen til at virke permanent?

På forhånd tak!

Brian
Avatar billede koin123 Nybegynder
09. oktober 2006 - 15:52 #1
er der virkelig ingen der har haft lignende problemer? er det en mulighed at det er computeren der er problemet. Altså et eller andet kompatibilitets problem mellem grafikkort og motherboard?