Avatar billede janbn Nybegynder
07. oktober 2006 - 08:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk loadede billeder - kvalitet

Hej
Jeg loader billeder dynamisk (de ses således ikke i .fla filen). Billederne er jpg´er med 1 pixel sort kant og størrelsen 400 x 225 px. Problemet er at denne kant bliver uens: tyk for oven og næsten ytydelig i bunden. Har nogen et bud på hvordan det kan afhjælpes?

/Jan
Avatar billede kragekjaer Praktikant
07. oktober 2006 - 12:31 #1
du kan loade png-filer ind i stedet. MEn generelt sørg for at billedet kommer til at ligge på lige antal pixels
Avatar billede janbn Nybegynder
08. oktober 2006 - 22:57 #2
Hej kragekjaer
Okay, det prøver jeg. Tak for tippet.
Smid et svar.....
Avatar billede kragekjaer Praktikant
08. oktober 2006 - 23:29 #3
svar