Avatar billede timelord Nybegynder
06. oktober 2006 - 22:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Datagrid design

Jeg har en datagrid på min asp.net side som jeg ikke kan få til at makke ret. Jeg kan godt læse data og binde dem til datagridden.

Men jeg kan ikke få min datagrid til at se ud osm jeg gerne vil. Jeg kan heller ikke få den til at reagere på museklik.

Jeg henter data som består af (string Navn, bool Vises, bool Udlejet) og i datagridden vil jeg gerne have det vist som tekst og to checkbokse, gerne i et lidt smart design.

Så vil jeg gerne kunne fange når man klikker på en linie i min datagrid og sende Navn med over. Kodet i C#.

Er der noget der kan vise mig kode eksempler? (lige til at klippe/klistre)

Håber der er nogen der kan/vil hjælpe, jeg er ligesom kørt fast!
Avatar billede timelord Nybegynder
08. oktober 2006 - 16:04 #1
Er der virkelig ikke nogen der vil have 150 points.
Eller er der ingen der kan hjælpe?
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. oktober 2006 - 20:29 #2
Når du skriver at du ikke kan få det til at se ud som du gerne vil - hvad mener du så?
Er det noget konkret du har ballade med?
Har du mulighed for at benytte asp.net 2.0 (og dermed et GridView istedet for et datagrid).
Et DataGrid understøtter ikke direkte at du kan klikke et tilfældigt sted i linien, men det kan fikset op med lidt javascript, og der findes en del eksempler på det på nettet (og det er også tidligere vist her på exp).
Jeg vil gerne finde et eksempel til dig, hvis du stadig har brug for det.
Mvh
Avatar billede timelord Nybegynder
13. oktober 2006 - 18:27 #3
Fik den til at spille selv!