Avatar billede Gnefner Novice
18. maj 2001 - 13:01 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Logo til EasySMS..

Jeg er ved at lave en SMS maskine...i kan desvære ikke se den da den stadigvæk er på design stadiet. Jeg vil gerne have et smart logo, der kan give mig en ide om hvordan siden skal se ud...!!
Sidens navn skal indgå, der må også gerne være et smart slogan eller sådan noget....

\\\\Donky
Avatar billede vladimirr Nybegynder
18. maj 2001 - 14:12 #1
Jeg vil henvise dig til Job / opgaver - Freelance, da det ikke er noget du vil spørge om, men vil have lavet.

//Anders
Avatar billede fastpoint Nybegynder
18. maj 2001 - 14:14 #2
jeg vil ikke henvise til freelance!

fint nok her:-)

kigger på det i aften eller i morgen.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
18. maj 2001 - 14:16 #3
jeg overvejer måske også tanken :-)
Avatar billede prodic Mester
18. maj 2001 - 17:01 #4
Donky->Den slags koster kassen at du ved det. Principielt har du jo ingenting selv :-)
Men flyt spørgsmålet til Job->Freelance. Bruger du den kategori, vil du formentligt opnå flere og mere kvalificerede svar.
Så læg et svar selv, accepter det og opret et nyt i Job->Freelance, som i følge admins er den rette kategori til denne slags jobs.
Avatar billede and.vang Nybegynder
18. maj 2001 - 17:22 #5
Prodic, hvis du ser dig om så er det her alle får lavet sådanne opgaver. Donky jeg synes bestemt ikke at du skal lukke dette spørgsmål! Desuden er det også noget underligt noget det der med at accpetere sit eget svar. Jeg tror bestemt ikke at du vil få flere henvendelser i Freelance kategorien. Jeg går ind og laver noget her om lidt, men får nok først uploadet på søndag, så du må vente lidt endnu.

/Anders  8-]
Avatar billede prodic Mester
18. maj 2001 - 17:26 #6
and.vang->Problemet er netop, at denne kategori skal bruges til spørgsmål omkring design, layout og Freelance skal bruges til opgaver for enten point eller penge.
Så derfor er det ikke noget underligt noget, at acceptere ens eget svar.
Og der er nu flere kompetente der følger med i Freelance, da muligheden for at tjene lidt penge også er tilstede i den kategori.
Avatar billede oersted Novice
18. maj 2001 - 19:25 #7
> prodic

Avatar billede oersted Novice
18. maj 2001 - 19:26 #8
Hov !

>Prodic

Enig.
Så er der vel ikke mere at sige om det.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. maj 2001 - 22:10 #9
donky>>bare luk dette spm. og opret et i freelance....det er bare for at få mere styr på det, så man ikke behøver at kigge i flere kategorier.....(hvis man altså ligepludselig får en trang til at lave logoer *GG* :o))

/MN
Avatar billede pokemaster Nybegynder
20. maj 2001 - 01:02 #10
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. maj 2001 - 19:50 #11
http://worldzone.net/computers/tnd/easysms.jpg

Altså er det ikke lidt ligemeget hvor man laver et spørgsmål. Det må man jo sådan set selv om.

/Anders
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2001 - 19:56 #12
and.vang->Nej det er jo ikke lige meget. Der er jo nok en grund til der er noget der hedder regler/retningslinier for brugen af Eksperten.dk ikke. :-)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
20. maj 2001 - 20:07 #13
prodic:

Der står vidst ikke nogen steder, at dette spørgsmål skal stilles i freelance afdelingen
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2001 - 20:12 #14
http://www.eksperten.dk/info_beskrivelse.phtml#opretspm

http://www.eksperten.dk/spm/36591
hvor Admin udtaler :
\"Hvis det er noget man ønsker lavet, er det et \"job\", og skla derfor stå her. \"
og her henviser til Job->Freelance!

Svar nok. :-)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
20. maj 2001 - 20:15 #15
jeg synes ikke det ligner et job
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2001 - 20:22 #16
\"Hvis det er noget man ønsker lavet, er det et \"job\", og skla derfor stå her. \"
Avatar billede fastpoint Nybegynder
20. maj 2001 - 20:25 #17
Det ved jeg nu ikke, da han ikke betaler. Han vil have lavet noget gratis....se på det som en bjørne tjeneste..hvis altså du er flink, at hjælpe ham:=)

se bort fra pointene..det er sgu ikke penge
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2001 - 20:35 #18
Fastpoint->Okay forstå det nu. Uanset om det handler om penge eller point, så er det et job.
Den eneste belønning herinde er point, ergo er point betaling i sig selv, får man betaling er det et job, er det et job hører det hjemme i Job->Freelance.
Avatar billede and.vang Nybegynder
21. maj 2001 - 16:38 #19
Prodic>>> Altså hvis du prøver at kiggei nuværende kategori, så vil du opdage at det er utrolig mange der har fået lavet noget herinde. Det er sådan set lidt ligemeget hvad kategorien hedder. Bare det hele ligger der. Og vi kan jo sige at denne kategori (Design-generelt) efterhånden er udvidet til opgaver om kring design. Så har man alle de andre opgaver i Job-Freelance der IKKE har noget med design at gøre. Ellers ville Job-Freelance også blive overdænget med opgaver vedr. design, og derfor er det sådan set meget smart som det er nu. Forstå??

/Anders  and.vang
Avatar billede prodic Mester
22. maj 2001 - 13:03 #20
and.vang->Og du kan ikke se et problem i det du lige har skrevet?
Hvor svært kan det være, at vælge de rette kategorier for folk, når der nu engang er beskrivelser af kategorierne.
Denne kategori handler f.eks om Spørgmål om Design, Layout etc.
Hvordan du nogensinde vil få et JOB ind under den beskrivelse er mig en gåde.
Lad os stillle dit udsagen lidt på spidsen, og sige at nu vedtager jeg og nogle andre, af HomeSite kategorien skal dynges til med \"lav dette for mig\"-spørgsmål.
Kan du ikke se problemet i det?
Og når det nu engang er vedtaget af Admins, at Job->Freelance er den rette kategori - hvorfor så ikke bare acceptere det????
Avatar billede shine Nybegynder
24. maj 2001 - 10:33 #21
Avatar billede shine Nybegynder
24. maj 2001 - 10:37 #22
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. maj 2001 - 20:04 #23
Jamen Prodic jeg kan da godt se det lidt åndsvage i at vi bruger denne kategori til \'opgaver\'. Men det er bare det at dette med kategorier jo går ud på at få de samme spørgsmål samlet i den samme kategori. Er det så ikke lidt ligemeget hvad den hedder?? Så skulle man også til at \'flytte\' alle dem der laver opgaver (både spørgerne og svarerne) over i Freelance. Er det ikke udemærket som det er nu?
Avatar billede prodic Mester
25. maj 2001 - 17:10 #24
Ja netop, og problemet består jo netop i at denne kategori gentagende gange er blevet misbrugt på det groveste.
Når nu de 2 admins hat udtalt, at opgaver uanset penge eller point, hører hjemme i Job->Freelance så kan jeg ikke forstå at det kan være så svært at acceptere det.
Problemet består yderligere i, at misbrugen af denne kategori kan give et forkert blik/syn på hvem der kan komme med noget konstruktivt/brugbart indenfor design.
Og når firmarer etc. leder efter nye folk, bruger den jo faktisk Top-listerne til den slags.
Kan du ikke se et problem i det?