Avatar billede dytten Nybegynder
06. oktober 2006 - 16:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjemmenetværk uden skærm

har købt ny bærbar da skærmen på den gamle ikke virker...Vil gerne tilslutte de 2 bærbare så jeg kan komme til mine filer fra den gamle bærbare. Har svært ved at oprette et hjemmenetværk da hjeg jo ikke kan se hvad der foregår på den gamle, da skærmen ikke virker...
Nogle idéer???
Avatar billede niels_hansen Praktikant
06. oktober 2006 - 16:51 #1
sæt en ekstern skærm til, eller tag harddisken ud og monter den i et USB kabinet.
Avatar billede dytten Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:16 #2
har ikke mulighed for at sætte en ekstern skærm til, og aner helt ærlig ikke hvordan jeg tager en harddisk ud af en bærbar og monterer den
Medmindre jeg kan tilslutte min nye bærbare til den gamle og bruge den nye som ekstern skærm? og hvis ja hvordan??
Avatar billede niels_hansen Praktikant
06. oktober 2006 - 17:34 #3
du kan ikke tage skærmen fra den nye og sætte over på den gamle, hvilken model og mærke er din gamle bærbare ?
Avatar billede dytten Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:44 #4
min nye bærbare er en HP pavillion dv8328...den gamle er en toshiba 1690cdt
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:40 #5
brug for mere hjælp ?