Avatar billede meldal Nybegynder
06. oktober 2006 - 15:56 Der er 2 kommentarer

ASP PHP .NET hvor og hvad

Hej

Jeg har købt et domæne og har lavet et samarbejde med en stor rejse side om at bruge deres kode på min website. Det er små stykker kode man ligger ind på sin egen side! Jeg skal have lavet en template (grundside) til alle disse forskellige søgefunktioner og svar mv.. Mit niveau er at jeg har rimeligt styr på html i hvertfald i forbindelse med editors kan også finde hoved og hale i koden og lave små ændringer. Findes der en editor man kan bruge til at lave asp php eller ligende? Altså en editor ala frontpage til der kan andet end at lave html. Min eneste tanke pt. er at lave det i frames og så lave det i html men det duer bare ikke hvis det skal være godt.

Jeg kunne også sagtens købe en template et sted som jeg bare skal ændre graffik på men hvor finder jeg disse! Jeg har kigget på www.scripts.com og andre ligende men der finder jeg kun specifikke templates ikke nogen alm sider! Nogen gode råd?

På forhånd tak

Nicolai
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. oktober 2006 - 16:11 #1
Ja det findes danske PHP designer som du kan finde her:

http://www.mpsoftware.dk/phpdesigner.php

Den er ihvertfald god til PHP dokumenter.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. oktober 2006 - 16:11 #2
Og saa findes der en del freeware asp editors her:

http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-asp-editor.html

Men kender dem ikke da jeg ikke kender ASP overhovedet.

mvh
Mads