Avatar billede xcalir Nybegynder
06. oktober 2006 - 13:14 Der er 3 kommentarer

Kopiere markeret tekst i en tekstboks

Jeg er ved at lave en online text editor og jeg vil gerne have at man kan markere dele af teksten, så man har målighed for f.eks. at ændre den markeret tekst til fed.

Men hvordan kopiere jeg det markerede tekst over i en string?
Avatar billede c-sharp Nybegynder
07. oktober 2006 - 07:44 #1
Online tekst editore fungere som regl ved hjælp af java-script, hvor bruger du ikke en af de mange der allerede er lavet?
f.eks:
http://freetextbox.com/default.aspx
http://cutesoft.net/Default.aspx
Avatar billede xcalir Nybegynder
09. oktober 2006 - 08:58 #2
Det bliver også løsningen, hvis der ikke er nogen, der kan komme med en løsning på mit spørgsmål. Det ville bare være rart selv at kunne lave det fra bunden af, hvis det er forholdsvist overskuetligt at kunne gå til.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
09. oktober 2006 - 09:08 #3
Hvis du vil lave sådan noget bør du bruge java-script det er måden når man laver en  WYSIWYG