Avatar billede unva Nybegynder
05. oktober 2006 - 23:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærm tænder ikke

Jeg har en computer som jeg har haft problemer med at tænde, når jeg tændte den og den nåede til at inlæse windows slukkede computer skærmen. Jeg formaterede computeren og fik tændt computer og skærm.
Derefter gik jeg ind og bad windows om at installere driverne til skærmen, da dette var gjort og jeg genstarede computeren slukkede skærmen igen da den begyndte at indlæse windows.
Jeg prøvede så at gå ind i fejlsikret tilstand, og fjernede skærmkortet igen, genstartede computeren, og nu slukkede skærmen ikke.
Hver gang skærm koretet bliver fundet og jeg genstarter computeren slukker skærmen igen når den indlæser windows, og lige så snart jeg fjerner skærm kortet i enhedshåndtering slukke skærmen ikke

Nogle der ved hvad der kan være galt?
Avatar billede john.doe Nybegynder
06. oktober 2006 - 08:56 #1
Defekt driver, download en nyere driver eller brug den der fulgte med skærmkortet.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2006 - 11:23 #2
Hjælper kommentaren 06/10-2006 08:56:13 ikke kan det skyldes IRQ problemer - hvis du ikke kender til at løse disse så start med at fjerne eller disable alt unødig isenkram, hvis det hjælper så meld tilbage
Avatar billede unva Nybegynder
08. oktober 2006 - 23:21 #3
Jeg vil prøve at finde nye driver

Du ved vil ikke tilfældigvis hvor man kan hente drivere til GeForce4 mx440?
Avatar billede unva Nybegynder
08. oktober 2006 - 23:42 #4
I øvrigt, problemet kom bare lige pludseligt da computeren blev genstartet
Avatar billede unva Nybegynder
11. november 2007 - 00:07 #5
fik aldrig svar