Avatar billede smasherdk Novice
04. oktober 2006 - 21:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatisk screenshot

Ja, ved ikke helt hvilken kategori jeg skulle oprette spørgsmålet under.

Men jeg leder efter et program som automatisk kan tage et screenshot f.eks hver halve eller hele time, og så gemme filerne på harddisken, screenshot1, screenshot2 osv osv...

F.eks hvis man har internet explorer åben mens man er på arbejde, og man har sat den til at refreshe hver halve time (med f.eks AutoMouse programmet) at programmet så kan ligge i baggrunden eller lign, og tage et screenshot af og til og gemme resultatet på harddisken, så kan man se dem når man kommer hjem.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
04. oktober 2006 - 21:21 #1
Der er et program der hedder SnagIt det finder du her: http://www.techsmith.com/
Avatar billede smasherdk Novice
05. oktober 2006 - 19:46 #3
christiansenbo, synes desværre ikke lige det program kan ret meget, desuden gemmer den det hele i video filer...

c-sharp, langt om længe fik jeg sat programmet korrekt op sådan som jeg ønsker det, lidt bøvlet, men det virker nu... så jeg vil sige mange tak, det var lige præcis sådan et program jeg ledte efter :-)
Avatar billede c-sharp Nybegynder
05. oktober 2006 - 19:58 #4
Du får lige et svar her så.

Jeg er også selv glad for den applikation :-)
Avatar billede 2lolland2 Nybegynder
15. november 2006 - 12:18 #5
Hvilken udgave af snagit bruger du?
Jeg bruger Snagit8 men kan ikke finde den funktion der tager screenshots automatisk.
Avatar billede smasherdk Novice
15. november 2006 - 18:27 #6
Jeg bruger 8.1.0, så det er vel samme version... det virker perfekt her.. men det tog lidt lang tid inden jeg fandt ud af hvordan det skulle sættes op.
Avatar billede 2lolland2 Nybegynder
16. november 2006 - 12:54 #7
Sikkert. Men hvordan gør du?
Avatar billede smasherdk Novice
16. november 2006 - 15:36 #8
Jaa, men det kan jeg jo ikke for godt huske, hehe.
Men i profile settings, der har jeg sat Input til Screen, output har jeg sat til file og krydset af i multiple outputs længere nede og i properties for image file har jeg sat den på automatic filename så den kan oprette flere filnavne, 001 002 osv.

Og så er det ellers at køre en timer setup hvor tit den skal tage screenshot... Og så bruge f.eks AutoMouse eller lign...