Avatar billede teepee Nybegynder
04. oktober 2006 - 12:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar med mulighed for monitor INPUT

Hej alle,

Er der nogle der kender til en bærbar, der tillader, at man benytter den som monitor for en anden maskine. Altså den skal have et monitor INPUT stik ligesom på en almindelig monitor. Med andre ord en transportabel fladskærm ;-)

PS: Skal bruges til andet, men jeg savner til tider denne funktionalitet.

PPS: Jeg kan ikke forvente at der er tv kort eller noget i den maskine jeg skal forbinde signalet fra, så S-VHS kabler og lignende er udelukket. Kun almindeligt monitorkabel, evt. DVI eller hvad det hedder.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. oktober 2006 - 13:25 #1
det findes ikke, kort og godt.
Avatar billede teepee Nybegynder
05. oktober 2006 - 09:57 #2
Jeg er bange for at du har ret. Jeg fandt dog et program kaldet MaxiVista som ser interessant ud. Det kan vise indhold fra en pc - via software i stedet for kabler - på en anden pc.