Avatar billede extream Nybegynder
03. oktober 2006 - 19:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

div efter 20 sek.

Hej
Jeg har et website hvorpå der skal fremkomme et div lag efter 20 sek. uanset hvilken side man befinder sig på. Er der nogen som har et forslag.
Avatar billede swiatecki Novice
03. oktober 2006 - 20:40 #1
et DHTML, hvor noget JS tæller 20 sek og så sætter CSS'en så den kommer frem ?
Avatar billede extream Nybegynder
03. oktober 2006 - 20:44 #2
yes men problemet er at det må være en kombination af serverside og clientside da det er uanset hvilken side brugeren er på på websitet. så der skal laves en tæller af en eller anden art som køre clientside skifter brugeren side skal den resterende tid sendes med over på den næste side og tælle ned igen. men hvordan jeg lige kringler den er jeg ikke helt klar over.
Avatar billede swiatecki Novice
03. oktober 2006 - 20:58 #3
en session der indeholder en tæller måske ?
Avatar billede extream Nybegynder
04. oktober 2006 - 09:05 #4
ja men hvordan?
Avatar billede extream Nybegynder
10. oktober 2006 - 18:57 #5
lukket