Avatar billede kennethv Nybegynder
03. oktober 2006 - 15:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SQL 2005 EE ektrem langsomt.

Hej Eksperter. Jeg har i en anden tråd http://www.eksperten.dk/spm/736009

prøvet at få hastigheden på min db til at virke. Som du har læst i den anden tråd har jeg nu installeret SQL 2005 EE og konverteret min access db til SQL 2005 EE. Den indeholder ca. 12000 records. Jeg har en txt fil som jeg indlæser i et memo felt, ved ikke hvad det hedder i SQL, men mit problem er at det tager evigheder at smide oplysninger ind i en record, hvor der kun er 3 felter.

hvad kan jeg gøre for at det spiller lidt hurtigere?

PFT
Avatar billede kennethv Nybegynder
03. oktober 2006 - 16:42 #1
Et lille ektra spørgsmål. Efter at have konverteret min access db har jeg set at ID feltet også er med. Er det felt en nødvendighed i SQL?
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
05. oktober 2006 - 21:41 #2
Normalt skal 12000 records være børnemad for SQL Server. Hvor store er dine memo felter?

Har du en fornuftig størrelse med RAM på din pc?
Avatar billede kennethv Nybegynder
29. marts 2007 - 11:18 #3
Lukkes.