Avatar billede johnbr Seniormester
03. oktober 2006 - 11:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

svag belysning på skræm v. batteridrift

jeg har en 17" Dell, som har dårlig belysning på skræmen, når jeg kører på batteri. kan jeg ændre dette på nogen måde, så skræmen bliver ligeså tydelig, som når jeg kører på elkontakten. Jeg ved godt, at den ikke holder så længe så, men det må jeg jo så leve med??
Avatar billede coderdk Praktikant
03. oktober 2006 - 12:02 #1
Jo, justér brightness ;)
Avatar billede johnbr Seniormester
03. oktober 2006 - 12:06 #2
tak for svaret, men hvor gør man det??
Avatar billede coderdk Praktikant
03. oktober 2006 - 12:13 #3
Kommer lidt an på din laptop - På min gamle dell er det Fn+<Pil Op/Ned>
Avatar billede niels_hansen Praktikant
03. oktober 2006 - 12:14 #4
fn + knappen med et lys symbol (du kan normalt også bestemme det i BIOS under strøm styring)
Avatar billede johnbr Seniormester
03. oktober 2006 - 12:26 #5
Hej igen

Ja, det var FN og pil op

tak for hjælpen