Avatar billede bobbleplast Nybegynder
02. oktober 2006 - 23:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke brænde dvd

Hej eksperter

Jeg har nu flere gange fået den samme fejlmeldning når jeg prøver på at brænde en dvd...

Beskeden siger dette :

Scheduler 0 D:/Video_TS/VTS_01_1.VOB:23:Fejl ved læsning TCSector Reacher TCE

Hvad går der galt her ???

Mvh Bobbleplast
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2006 - 00:00 #1
Brænderprogram? Clone DVD?
Og er fejlen ikke "Schedular 0 D:/Video_TS/VTS_0.1_1.VOB:23: read error TCSector Reader TCE"

Har du tjekket om den DVD du vil kopiere er kopibeskyttet?
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
03. oktober 2006 - 04:51 #2
Det er lige meget hvilket program jeg bruger. Intet virker. Men ja her bruger jeg Clone DVD.
Den er ikke kopibeskyttet.....
Avatar billede frankeeh Nybegynder
03. oktober 2006 - 09:04 #3
har selv haft samme problem, det hjalp at købe ny brænder.
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
03. oktober 2006 - 19:31 #4
Men det er jo allerede ved indlæsning det går galt... Og der sidder filmen i dvd drevet og ikke i det drev med brænder... Så burde det ikke være brænderen... Og nogle gange virker det fint.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2006 - 19:36 #5
???
Og er fejlen ikke "Schedular 0 D:/Video_TS/VTS_0.1_1.VOB:23: read error TCSector Reader TCE"
???
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
03. oktober 2006 - 19:54 #6
Jo det er den fejl den melder....
Avatar billede bobbleplast Nybegynder
04. oktober 2006 - 22:46 #7
DVD drevet læser ikke ordentlig. Så frankeeh du har faktisk delvis ret.. Du får mine 200...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2006 - 23:06 #8
Faktisk....
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22TCSector+Reader+TCE%22&meta=

Du er ikke den eneste der har det problem, og i flere af de links nævnes at det kan være regionskoderne der på en aller anden måde er fucked up...