Avatar billede domaz.dk Novice
02. oktober 2006 - 13:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

diverse kontrakt eksempler?

Ved ikke om dette er det rigtige sted at stille spørgsmålet.

Men er der nogle der kender en side eller en måde hvor man kan finde/købe nogle eks. på kontrakter?

F.eks. købs kontrakter, aftale kontrakter og sårn. det som det skal bruges til er generalt ved oprettelse af en ny kunde som skal have en web-løsning, så man har det på skrift inden man går alt for meget igang med projektet...
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. oktober 2006 - 17:21 #1
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. oktober 2006 - 17:21 #2
Avatar billede domaz.dk Novice
03. oktober 2006 - 07:55 #3
den kunne tildels bruges...

Men hvis der er nogle der skulle have nogle lidt mere webbureau relaterede kontrakter ville det være fint.

Så lader den lige stå åben lidt tid endnu, men du kan da smide et svar imens 'triple-x'...
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. oktober 2006 - 08:40 #4
Ingen point til mig tak :)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2006 - 21:33 #5
Nu er det jo meget forskelligt hvad disse kontrakter skal indeholde, alt afhængig af af din virksomheds politik.

Der findes diverse erhverscenter der kan hjælpe dig med a-z hvis du er ny opstartet virksomhed. Dog koster det en smule.

Om du får hjælp til at skrive dem eller ej, vil jeg råde dig til at finde en advokat med speciale i kontrakter og få disse godkendt ved ham. Det kan nemt virke som et smuthul hvis en sætning er formuleret forkert eller giver anledning til anderledes tolkning.
Avatar billede domaz.dk Novice
06. oktober 2006 - 23:50 #6
jeg takker for jeres svar (:

i er velkomne til at smide et svar.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2006 - 12:24 #7
Håber du blev klogere.
Ellers kan du prøve at kigge på diverse firmaér der ligner din egen virksomhed, og se om nogle af deres kontrakter ligger online. De fleste steder kan man læse deres handelsbetingelser, hvilke også kommer ind på brud af kontrakter o.lign.