Avatar billede marfan Nybegynder
02. oktober 2006 - 12:26 Der er 1 kommentar

Trådløs forbindelse kan ikke indlæse sider

Har fået et problem med mit trådløse netværk - det har altid kørt upåklageligt.

Når jeg kobler på, hentes startsiden godt nok. Den næste side som jeg så vil ind på er lang tid om at blive hentet, og for det meste skriver den bare siden kan ikke vises, eller hvis siden er delt op i flere felter, så er det kun nogen af dem som bliver hentet og resten står som kan ikke vises..

Signalet på forbindelsen står til udmærket eller meget god.

Jeg har TDC bredbånd 512/512 og Netgear trådløse netkort(2 stk et på en bærbar og et på en stationær.)

Håber der er en som har en løsning, dt a det mildt sagt er frustrende at man ikke kan komme ordentligt på hjemmefra.

På forhånd tak
Avatar billede timmeren Nybegynder
31. oktober 2006 - 12:34 #1
hmmm, har haft så mange problemer med netgears netværks udstyr så kender din frustration . nogle få tjek , prøv at genstarte din router.

deaktiver din trådløse forbindelse på computeren, og aktiver den igen.

ellers prøv at mål og du modtager og sender signal med dette lille program

http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024080