Avatar billede loukas Mester
30. september 2006 - 17:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvad bruger jeg internetgateway til

Jeg har en bærbar med trådløs netværksforbindelse.
Når jeg aktiverer forbindelsen kommer der et nyt ikon under netværksforbindelser for en internetgateway.?!?!?
Hvad f... bruger jeg den til ?
Når jeg lukker den trådløse forbindelse lukker internetgatewayen også.
Avatar billede ebe Praktikant
30. september 2006 - 23:58 #1
Generelt er gateway den ip din computer/router forbinder til og får sine data igennem når den skal på nettet. Enhver forbindelse skal have en standardgateway, det kan du se under netværksforbindelser-egenskaber-tcp/ip eller skriv "ipconfig" i en kommandoprompt.
Avatar billede loukas Mester
20. marts 2013 - 16:27 #2
lukker