Avatar billede radion Nybegynder
30. september 2006 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

billigst registrant af domænenavn

Hvor er det billigste at få registreret et nyt domæne? uden webhotel. bare kun domænenavnet :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
30. september 2006 - 15:48 #1
Gratisdns.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. september 2006 - 16:22 #2
Jeg har selv brugt www.intergate.dk
De er hurtige, venlige og har fornuftige priser (syntes jeg) samt tilbyder gratis dns.
Avatar billede leif Seniormester
30. september 2006 - 16:58 #3
it-dk -> Intergate passer deres priser også selvom man ikke ønsker Webhotel ?
Avatar billede radion Nybegynder
30. september 2006 - 17:44 #4
stefan_jensen : kan man registrere gennem gratisdns? syntes kun jeg har kunne finde at man kunne bruge dem til ens eksisterende domæne
Avatar billede radion Nybegynder
30. september 2006 - 17:49 #5
det kunne man sørme :) point til stefan, tak for hjælpen
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. september 2006 - 17:54 #6
leif -> jep for jeg har registeret domæner uden webhotel. Mener også det står på deres side. Men jeg har ikke lige tjekket det.