Avatar billede stephanryer Nybegynder
30. september 2006 - 02:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ryerplex - vurdering af gameplay

http://ryer.dk/games/ryerplex/

Jeg vil gerne høre hvad folk siger mht game play i det her spil.

(Kræver java)

På forhånd tak.

Har ikke flere point end det her :) -Splittes mellem alle inputs.
Avatar billede AnyFellow Mester
02. oktober 2006 - 13:16 #1
Spillet virker ikke her hos mig.

Fejlmeddelse:
load: class gui.GameApplet not found
Avatar billede stephanryer Nybegynder
02. oktober 2006 - 15:31 #2
Hvilken browser? Hvilken version af java?
Avatar billede hardcorewizard Nybegynder
16. oktober 2006 - 21:51 #3
Hmm, kan godt være det bare er min opsætning, men får følgende:

Java(TM) Plug-in: Version 1.4.2
Using JRE version 1.4.2-02 Java HotSpot(TM) Client VM
User home directory = /home/ulrik
Proxy Configuration: Browser Proxy Configuration

java.lang.UnsupportedClassVersionError: gui/GameApplet (Unsupported major.minor version 49.0)
    at java.lang.ClassLoader.defineClass0(Native Method)
    at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:539)
    at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:123)
    at java.net.URLClassLoader.defineClass(URLClassLoader.java:251)
    at java.net.URLClassLoader.access$100(URLClassLoader.java:55)
    at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:194)
    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
    at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:187)
    at sun.applet.AppletClassLoader.findClass(AppletClassLoader.java:143)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:289)
    at sun.applet.AppletClassLoader.loadClass(AppletClassLoader.java:123)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:235)
    at sun.applet.AppletClassLoader.loadCode(AppletClassLoader.java:561)
    at sun.applet.AppletPanel.createApplet(AppletPanel.java:619)
    at sun.plugin.AppletViewer.createApplet(AppletViewer.java:1879)
    at sun.applet.AppletPanel.runLoader(AppletPanel.java:548)
    at sun.applet.AppletPanel.run(AppletPanel.java:299)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:534)
java.lang.UnsupportedClassVersionError: gui/GameApplet (Unsupported major.minor version 49.0)
    at java.lang.ClassLoader.defineClass0(Native Method)
    at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:539)
    at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:123)
    at java.net.URLClassLoader.defineClass(URLClassLoader.java:251)
    at java.net.URLClassLoader.access$100(URLClassLoader.java:55)
    at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:194)
    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
    at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:187)
    at sun.applet.AppletClassLoader.findClass(AppletClassLoader.java:143)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:289)
    at sun.applet.AppletClassLoader.loadClass(AppletClassLoader.java:123)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:235)
    at sun.applet.AppletClassLoader.loadCode(AppletClassLoader.java:561)
    at sun.applet.AppletPanel.createApplet(AppletPanel.java:619)
    at sun.plugin.AppletViewer.createApplet(AppletViewer.java:1879)
    at sun.applet.AppletPanel.runLoader(AppletPanel.java:548)
    at sun.applet.AppletPanel.run(AppletPanel.java:299)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:534)

Firefox 1.5, Java version står i rapporten
Avatar billede kcasper Nybegynder
02. november 2006 - 18:23 #4
det er sku meget nice lavet syntes jeg .,..

måske ikke lige et spil for mig men ja :D
Avatar billede stephanryer Nybegynder
17. januar 2007 - 11:16 #5
Nogen der lige vil have de 12 point?
Avatar billede stephanryer Nybegynder
21. juni 2007 - 09:53 #6
Så tager jeg dem selv :)