Avatar billede lalledk Nybegynder
29. september 2006 - 19:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Content box

Er igang med at lave en rejse-side for mig selv og en af mine venner, der skal til Australien. Titlen på siden er "Danish dingos".
Mangler inspiration til at lave en content box, hvor jeg skal skrive mine nyheder. Her er banneret, jeg vil bruge: http://www.danishdingos.com/andrefiler/dingo.jpg

Der er 200 point til den der med det bedste bud/råd :)

/lalledk
Avatar billede lalledk Nybegynder
29. september 2006 - 19:38 #1
Og vil forresten gerne høre jeres vurdering af banneret/navigationen :)
Avatar billede lalledk Nybegynder
30. september 2006 - 13:17 #2
Ingen der vil svare? :)
Avatar billede stephanryer Nybegynder
30. september 2006 - 13:31 #3
kigger lige...
Avatar billede stephanryer Nybegynder
30. september 2006 - 13:35 #4
Nahhh, springer lige over. Har selv lavet Ryer.dk men det er i en helt anden stil og jeg er ik god til at lave ting i stil med din side. Dertil rækker mine skills ikke :)
Avatar billede lalledk Nybegynder
01. oktober 2006 - 22:26 #5
hmm :)
Avatar billede lalledk Nybegynder
02. oktober 2006 - 17:11 #6
Ingen der er interesserede i at hjælpe?
Avatar billede lalledk Nybegynder
02. oktober 2006 - 20:15 #7
skifter kategori