Avatar billede Slettet bruger
29. september 2006 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

please give me a sign

http://go4one.com/test/
er lavet på 3 timer, selv syntes jeg den er ok, hvis man sider med 2/2 mbit
Avatar billede old-faithful Praktikant
29. september 2006 - 16:41 #1
Siden ser udmærlet ud i min browser og henter ikke for langsomt. Har du et spørgsmål?

Siden mangler måske en overskrift så man ved hvad den handler om og du kunne evt. style scrollbars lidt mere så de går mere i ét med designet.
Avatar billede kirkeby Nybegynder
29. september 2006 - 19:02 #2
ser rigtig godt ud i 1280x1024...    :-)

Pænt, overskueligt, og kom hurtigt frem på min langsomme 256 linje....
Avatar billede jansoz Nybegynder
01. oktober 2006 - 22:21 #3
Om den ser pæn ud, afhænger helt af formålet med produktionen. Hvis den skal være din personelige hjemmeside, synes jeg det er meget svært at sige noget om hvem og hvordan du er. På den måde kan man sige at din hjemmeside ikke virker. Men du har da sikkert lært nogle værktøjer at kende, og det er selvfølgelig godt nok.
Avatar billede radiohead Nybegynder
02. oktober 2006 - 22:18 #4
Kan supergodt lide baggrunden, men personligt bryder jeg mig ikke om, at der er baggrundsbillede, hvor der er tekst. Det gør det mere besværligt at læse teksten og strider generelt mod grundlæggende designregler.

Derudover synes jeg det er fint, overskueligt, og man bliver imødekommet af god stemning. super
Avatar billede hoeks Nybegynder
03. oktober 2006 - 15:17 #5
Hvorfor vælger du at bruge rammer ? :S