Avatar billede solsken Nybegynder
29. september 2006 - 11:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor findes slettede mails.

Jeg har af mistag slettet alle mine email i Outlook Express Indbakke. Er der nogen mulighed at finde dem og få dem tilbage?
Hele min Addressebok er også væk. Jeg har kigget allesteder jeg kender. ( papirkurv, slettet post)
Avatar billede gertp Nybegynder
29. september 2006 - 11:45 #1
dette virker på outlook...ved ikke om det også gør på express:
klik på mappen 'slettet post'
klik på 'funktioner' og vælg 'gendan slettet post'
Avatar billede niels_hansen Praktikant
29. september 2006 - 12:05 #2
lyder mere som der er oprettet en ny idenditet, ellers ville kontakt personer heller ikke være væk
Avatar billede solsken Nybegynder
29. september 2006 - 15:39 #3
Hvad mener du med " oprettet en ny identitet". Jeg har Outlook Express
Avatar billede solsken Nybegynder
26. oktober 2006 - 20:48 #4
Spørgsmålet lukkes da jeg fandt ud af det til sidst
Avatar billede niels_hansen Praktikant
26. oktober 2006 - 22:02 #5
hvad var svaret så ?
Avatar billede solsken Nybegynder
28. oktober 2006 - 09:36 #6
Du må undskylde jeg skrev forkert, det var ikke dette jeg fandt ud af.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:34 #7
brug for mere hjælp ?