Avatar billede udvikler Nybegynder
28. september 2006 - 22:01 Der er 1 løsning

slettet tomtom - skal have nyeste version - hurtigt!

Jeg har prøvet at installere det nyeste tomtom til min Hp Ipaq 1710, men der gik kluder i det så jeg blev nød til at slette tomtom programmet fra pdaen. Nu skal jeg bare lige have hjælp med at finde den nyeste version så det virker igen.

Der står på min indholdspakke til pdaen at jeg har tomtom N3 (TTN3)
Avatar billede rebecca Novice
28. september 2006 - 22:48 #1
Hvis du har tomtom 3 skal du installere det først og derefter opdatere>> opdateringen kan du finde her>> http://www.tomtom.com/1719