Avatar billede kato Praktikant
27. september 2006 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Passwordadgang til usb-nøgle!

Hej
Jeg leder efter et freeware-program der kan kan køre på en usb-nøgle. Programmet skal virke sådan at der skal indtastes et password for at få adgang til indholdet på nøglen.
Jeg har ledt på nettet uden resultat.
Håber i kan hjælpe.

/Kato
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
12. oktober 2006 - 16:20 #1
Avatar billede kato Praktikant
12. oktober 2006 - 19:09 #2
Hej j jorgensen

Tak for din feedback, jeg har installeret programmet men det kan desværre ikke finde mine drev :o(
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
13. oktober 2006 - 09:30 #3
Det var ærgeligt.

Som sådan er der jo mange utilities som kan kryptere indholdet af ens ting i en fil, som så er password-beskyttet. Det behøver bare at være noget som ikke skal installeres først.
Avatar billede mallus Nybegynder
06. november 2006 - 23:18 #4
Jeg bruger TrueCrypt som er freeware og kan downloades fra http://www.truecrypt.org/
Avatar billede kato Praktikant
07. november 2006 - 07:21 #5
Hej Mallus
Det ser godt ud. Tak for hjælpen....