Avatar billede vandborg Nybegynder
25. september 2006 - 23:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

RichTextBox Formatting

Hej!

Jeg leder efter en måde at kunne sætte standard formateringen på min RichTextBox til centreret. Prøvede at bruge SelectionAlignment til HorizontalAlignment.Center, men synes det virker som en genvej til den rigtige metode. Er der nogen som kan hjælpe mig? :)

På forhånd tak,
Vandborg
Avatar billede hacked Nybegynder
26. september 2006 - 00:56 #1
Hvad mener du med genvej?
Avatar billede hacked Nybegynder
26. september 2006 - 00:58 #2
Medmindre du vil extend RichTextBox og tilføje din egen kode så er SelectionAlignment din eneste mulighed.
Avatar billede vandborg Nybegynder
27. september 2006 - 09:34 #3
Hrmm okay... Må se om jeg kan finde en anden løsning der bruger selectionalignment så. Tak.
Avatar billede vandborg Nybegynder
06. oktober 2006 - 14:15 #4
hvis du ønsker pointene så bare lige skriv inden for den næste uge eller noget.
Avatar billede hacked Nybegynder
07. oktober 2006 - 01:36 #5
Tag dem selv. =)
Avatar billede vandborg Nybegynder
07. oktober 2006 - 12:04 #6
Lukket :)