Avatar billede krarup Nybegynder
24. september 2006 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CC solo.

Hej.
Jeg har pt. tdc webspeed som jeg ønsker og opsige, hvis muligt, til fordel for CC solo. Jeg har telefon stik i min lejlighed, men jeg har aldrig haft noget fastnet nummer. Mit spørgsmål er så, om jeg godt kan forvente at telefon stikket kan bruges til adsl, eller skal der oprettes et fastnet nummer først ?

På forhånd tak.
Avatar billede mortensen Nybegynder
24. september 2006 - 14:08 #1
Ikke nødvendigvis. Her hvor jeg bor (midtsjælland), havde CC først givet mig en 'adresse' med fast nr hos tdc,efter et opkald fandt de dog en anden forbindelse som ikke krævede et fast tlf-nr. Så mit eneste råd er at kontakte CC og spørge om de har en server der kan dække dit område (helt præcist din adresse).
God fornøjelse. PS er jeg næsten meget tilfreds med CC. Syntes dog det ofte er nede men ved ikke om det skyldes PC eller CC. Bemærk at priserne er meget faldende på Internet. Kommer om lidt med et link med prissammenligninger...
Avatar billede krarup Nybegynder
09. november 2006 - 15:34 #2
Hov.
Det er da ved og være noget tid siden jeg stillede dette spørgsmål.
Kast et svar så skal du få points som tak for svaret.
Avatar billede mortensen Nybegynder
12. november 2006 - 11:38 #3
;-)