Avatar billede spyrodrag Nybegynder
23. september 2006 - 19:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel

Hej.

Jeg søger et gratis webhotel, som tilbyder:

- PHP
- .htaccess
- FTP Upload
- min. 15 MB

Jeg har ikke haft held med http://www.frac.dk/ og http://www.hotserv.dk/

Venlig hilsen,
Martin.
Avatar billede keysersoze Guru
23. september 2006 - 19:22 #1
Avatar billede coderdk Praktikant
23. september 2006 - 19:26 #2
Hvis du har dit eget domæne, kan du bruge gratisdns's gratis webhotel...
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
23. september 2006 - 19:43 #3
Fandt lige "Dinhost.net", det virker tilsyneladende fint. :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2006 - 19:46 #4
Hvad har du haft a problemer med hotserv.dk? :)
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
23. september 2006 - 20:57 #5
De sender ikke de e-mails, som de skriver at de vil gøre. Jeg har ventet flere dage uden at modtage e-mailen, for at oprette brugeren.

Frac.dk har lukket for oprettelsen af websider...
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2006 - 10:53 #6
Prøv at kigge i dit spamfilter så.. Det er en automatisk process :)
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
25. september 2006 - 12:26 #7
Frac.dk har lige sendt en e-mail rundt omkring at de virker igen. Og med hotserv.dk, har jeg forsøgt at oprette med to forskellige e-mail adresser, ventet flere dage og jeg læste kort efter i deres forum, at e-mail var slået fra :-)
Avatar billede spyrodrag Nybegynder
10. oktober 2006 - 08:10 #8
Lukning af tråd.
Avatar billede keysersoze Guru
10. oktober 2006 - 08:41 #9
tak for hjælpen...