Avatar billede davajyo Nybegynder
22. september 2006 - 17:44 Der er 4 kommentarer

Hjælp til wireless PCI adapter. (trådløst internet)

Hey. Jeg vil meget gerne på internettet med min egen computer, jeg har købt mig et Wirelsess PCI adapter, så jeg kan logge på trådløst internet, men kan ikke få den til at virke. Nogle der kan hjækpe..
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
22. september 2006 - 17:49 #1
Har du installeret driveren til kortet,skriv lige hvad det er for en pc, + kortets" navn
Avatar billede davajyo Nybegynder
22. september 2006 - 17:55 #2
Ehm.. min ps. det er en fra føniks-computer :P.. Men den er helt fint.. og har installeret driver.. men det er fuck't op :S..

Det hedder bare  Wireless PCI adapter a02-pci-w54
Avatar billede davajyo Nybegynder
22. september 2006 - 17:56 #3
pc*
Avatar billede davajyo Nybegynder
22. september 2006 - 18:02 #4
Hmm.. Smutter nu.. men kom gerne med forslag til hvad jeg skal gøre