Avatar billede daniel-poppe Nybegynder
22. september 2006 - 16:00 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Bærbar Packard Dell - CD-rom/DVD drev

Jeg har et problem med cd-rom/DVD drev. Når jeg sætter en cd i, ser det hele ud til at virke fint. Den gule lampe lyser og man  kan høre at den kører rundt, men der sker ikke noget. Jeg kan ikke se drevet i 'Denne Computer' og i enhedshåndtering siger den "Windows indlæste enhedsdriveren til hardwaren, men kan ikke finde hardwareenheden. (Kode 41)".

Håber at der nogen der kan hjælpe, eller har et svar på problemet.

Computeren er en Packard Dell - Model: MIT-LYN01

På forhånd tak
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. september 2006 - 16:03 #1
Prøv dette:
Prøv følgende. Start - Kør > Regedit
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.
Avatar billede daniel-poppe Nybegynder
22. september 2006 - 16:26 #2
Tusind tak for dit hurtige svar... Den virker helt perfekt igen! :) Ved du hvad årsagen til dette problem er?
Avatar billede coderdk Praktikant
22. september 2006 - 16:41 #3
Packard Bell eller en Dell? :-D hehehe
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. september 2006 - 17:46 #4
Det kan ske ved forskellige ting, en fejlinformation fra brænder og lign.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. september 2006 - 17:47 #5
daniel-> Du accepterer ved, at markere mit navn og trykke accepter.
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. september 2006 - 12:38 #6
Takker for point.