Avatar billede softe Nybegynder
22. september 2006 - 09:36 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Køb af domæne?

Hej xperter,

Jeg skal have købt et domæne igennem firmaet jeg arbejder for. Dette domæne er et .com domæne som ejes af en eller anden tilfældig Canadier. Domænet har aldrig været brugt, men de har ejet det i ca. 6 år.

Jeg ønsker at kontakte ejeren, gerne anonymt igennem mellemmand, men hvem skal jeg bruge? Jeg ønsker ikke at Canadieren kan finde tilbage til os FØR vi har købt domænet.

Er der nogen der har erfaring med lignende problemstilling?

/Søren
Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. september 2006 - 17:37 #1
Tag eventuelt kontakt til jeres nuværende hostingudbyder og hør dem - om vil hjælpe med det - de burde være behjælpelig med at tage kontakt til personen.
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
25. september 2006 - 12:09 #2
Som hostingudbyder vil jeg gerne kontakte dem hvis du har email adresse og førhøre mig om priser mv.
Avatar billede softe Nybegynder
25. september 2006 - 12:53 #3
overload.dk
Jeg har haft kontaktet min udbyder, speednames, og de gør sig ikke i den service :(

kaspersmith
Det kunne godt blive aktuelt. Hvilket firma representere du?
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
25. september 2006 - 15:36 #4
Jeg repræsenterer viZion.

www.vizion.dk

du kan fange mig på ks @ vizion.dk