Avatar billede mofo Nybegynder
16. maj 2001 - 22:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Navigationsproblemer

Hej eksperter!

Jeg har 2 frames på min testside (topframe og mainframe). Jeg ønsker min dropdown menu placeret i topframe og de aktuelle link skal loades i mainframe. Mit problem er flg:
Når min menu ruller ud, ligger den sig bag ved mainframe, så man ikke kan se indholdet.
Hvordan prioriterer jeg mine frames eller er der andre smarte/simple løsninger.

Se eksempel på: http://hjem.get2net.dk/jan_topp/Frame/index.htm

På forhånd tak ;-)

Mofo
Avatar billede Beach Mester
16. maj 2001 - 22:43 #1
Du kan ikke få frames til at overlappe hinanden!

//Beach
Avatar billede blood Nybegynder
16. maj 2001 - 22:48 #2
Jo man kan 2 sekundter!
Avatar billede blood Nybegynder
16. maj 2001 - 22:50 #3
Avatar billede blood Nybegynder
16. maj 2001 - 23:00 #4
Takker :o)