Avatar billede josepbastian Nybegynder
21. september 2006 - 10:18 Der er 2 kommentarer

Instant web publishing could not be started

Jeg forsøger at få oprette en filemaker datbase som skal kunne tilgåres via ern web browser, og jeg har nu fået hul igennem til sample databasen. Men når jeg forsøger at publisere nye databaser så får jeg beskeden "Instant web publishing could not be started" Er der nogen der har en ide til hvad der er galt?
Avatar billede schirakow Praktikant
18. april 2007 - 18:09 #1
Jeps. Hvilket styresystem bruger du ? Hvilken serverversion af filemaker bruger du ?
Hvis 2000 eller xp så check "tjenester" der er 2 filemaker der skal kører. Hvis de ikke kører, så højreklik og sæt dem igang. Her kan du også vælge om de automatisk skal starte op...
Avatar billede hotsupport Nybegynder
09. august 2007 - 09:14 #2
Det kan osgå være at IWP ikke kan starte fordi en anden tjeneste på samme maskine allerede bruger den TCP/IP port, som IWP er sat op til. FMI har registreret port 591, så du kan prøve at ændre til denne port og se om den så vil starte.
Så kan du få fat i den fra webbrowseren på http://[IP-adressen]:591/

/hotsupport