Avatar billede piapia Novice
21. september 2006 - 00:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Se film på alm. TV fra bærbar med widescreen

Hej
Nu har jeg ledt rundt herinde et stykke tid og har ikke kunnet finde svar på mit problem, så nu spørger jeg altså alle I kloge hoveder (o:

Jeg har lige fået en lækker blærbar med 17" skærm i bredformat. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af at vise pc - skærmen korrekt på min TV skærm. Dermed kan jeg heller ikke vise film uden at en del af billedet mangler. Mit TV er i alm. format (og for øvrigt et ntsc og ikke PAL, fordi jeg pt sidder i USA...men det er ikke problemet).

Skærmen bliver altså nærmest strukket ud så den er i samme format som pc'en, så billedet bliver beskåret i venstre og højre side...

Jeg har downloaded TV Tool, men uden at finde en løsning...kan heller ikke finde ud af at indstille det i Power DVD...æv

Er der nogen der ved hvad man kan gøre??

Mit grafikkort er et  NVIDIA Geforce GO 7600....
Avatar billede sofuz Nybegynder
21. september 2006 - 10:12 #1
Det vil hjælpe hvis du sætter din opløsning ned i windows.. så skulle billedet på tv'et gerne indpasse sig efter din bærbare
Avatar billede piapia Novice
06. marts 2014 - 14:21 #2
Svar