Avatar billede thomasabcd Nybegynder
20. september 2006 - 12:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sætte template i ChangePassword

Hej,

hvordan sætter jeg det view / template, som ChangePassword-controllen skal vise programmatisk? Når jeg har ændret password går den til et "succes"-view og det er også fint nok. Jeg vil gerne have en knap, hvor jeg resetter ChangePassword-controllen, så den starter med det første view igen.
Avatar billede snepnet Nybegynder
22. september 2006 - 14:45 #1
Det lyder umiddelbart lidt underligt ... Når du kommer til SuccesView'et, har du jo f.eks. sendt en mail til brugeren med den nye adgangskode. Hvorfor skulle man gå tilbage om lave et ny igen med det samme?

Men bortset fra det - det aktuelle view er en internal property der mapper til en privat medlemsvariabel, så den har du ikke umiddelbart adgang til.

Du kan altid konvertere kontrollen til templates, og sætte de knapper ind du vil - og jeg vil tror at en knap der laver en
Response.Redirect(Request.RawUrl);
vil løse dit aktuelle problem.

Mvh
Avatar billede thomasabcd Nybegynder
27. september 2006 - 22:32 #2
Jeg har en opdater-profil side. En del af den er, at man kan ændre sit password. Det sker ved at trykke på en knap ("Ændre password"), så changepassword bliver synlig. Når password er ændret, vises changepassword ikke længere. Hvis man så trykker ("Ændre password") igen, vises succesviewet, men jeg vil gerne vise det første view, så man kan ændre sit password igen (hvis man vil)
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. oktober 2006 - 16:50 #3
Kunne du komme igennem med det jeg skrev?
Mvh
Avatar billede thomasabcd Nybegynder
11. november 2006 - 01:10 #4
Kom lidt fra det igen. Smid et svar, så får du point.
Avatar billede snepnet Nybegynder
11. november 2006 - 07:39 #5
Kommer her :o)
Mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
11. november 2006 - 07:41 #6
Eller her ;o)
Mvh