Avatar billede graspman Nybegynder
20. september 2006 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs streamer fra bærbar til fladskærm

Hej.

Jeg er ved at undersøge om der findes enheder på markedet der gør det muligt at streame/sende fra en bærbar/workstation til en monitor.
Vi har en del mødelokaler der er udstyret med bærbar og fladskærm. De er dog forbundet via kabel. Vi vil derfor gerne finde ud af om det er muligt at bruge en form for trådløs sender og modtager, så vi ikke skal bruge kabel.

jeg har kigget lidt på EWMS1000 Wireless Media Streamer (kan dog ikke finde en dansk forhandler), men er ikke sikker på at det er løsningen.
Er der nogen der har erfaring med dette -  eller forslag til produkter.
Avatar billede jokkejensen Novice
20. september 2006 - 13:23 #1
Hey..

Du skal bare have fat i sådan noget her :
http://www.tyvstop.dk/aei-pc-sender-pc-til-tv-tr%C3%A5dl%C3%B8s-videosender-p-120.html

Den kan klare 1024x768 - og er ret billig - kender dog ikke til rækkevidden !

/J
Avatar billede graspman Nybegynder
05. oktober 2006 - 13:23 #2
Takker.

Senderen er dog for stor. Jeg håber på at finde noget mindre idet den skal stå sammen med den bærbare og skal helst se præsentabelt ud.
Gelst på størrelse med PCMCIA kort...
Avatar billede graspman Nybegynder
21. januar 2011 - 12:30 #3
lukes