Avatar billede mr-s Nybegynder
19. september 2006 - 21:39 Der er 1 kommentar

Fra picasa til iPhoto

kære eksperter.

Jeg har anskaffet mig en iMac intel core 2 duo. før i tiden har jeg brugt PC. På min pc brugte jeg picasa til at organisere mine digitale fotos. Jeg har cika 11.000 billeder på min pc som ligger sorteret i mapper. Da jeg så brændte det hele ned på dvd'er og satte dem i min iMac og bad den om at impotere det hele ned i iPhoto lage den det hele i en stor blanding. jeg vil helst ikke til at sortere alle 11.000 billeder i mapper igen da jeg nemt kan fårestille mig at det vil tage flere måneder at gøre.

Så var det at jeg ville høre om i Eksperter ikke kente en måder eller et program der kan få alle in billeder over fra picasa til iPhoto???

Please hjælp mig..!
Avatar billede macintosse Nybegynder
19. september 2006 - 23:25 #1
Du tager dine mapper og trækker den over i iPhoto, i det lyseblå område til venstre hvor dit bibliotek er så får dine mapper vist i venstre side og kan få billederne fra mappen vist.
macintosse