Avatar billede divxion Nybegynder
19. september 2006 - 16:28 Der er 21 kommentarer

Lukker mine mapper

Hej Experten.dk
Jeg sidder med et stort problem (for mig)
Når jeg åbner en mappe jeg kalder downloads så går der ca. 3-5 sek så lukker den ned igen... også hvis jeg skynder mig at åbne andre i mapper mappen downloads.Den fryser osse min maskine.
Jeg har prøvet at trykke (alt Gr/Ctrl/Delete) og ser at der kommer noget frem i Processer med navn der hedder drwtsn32.exe
og når jeg så afslutter den så kommer jeg tilbage til skrivebordet... og mine mapper er lukket ned...

Håber at der sidder en klog mand med en løsning
Jeg vil godt gi 200 point da jeg virkelig har brug for hjælp
Avatar billede levich Nybegynder
19. september 2006 - 16:42 #1
Her bliver en anden computer med det samme problem hjulpet til en løsning:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=22611
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. september 2006 - 16:47 #2
sad også lige og surfede på problemet, og ville ave foresloget en virus scan m.m..
Og en repair, hvis det ikke hjalp.
her lidt om dr. watson->> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;308538
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. september 2006 - 16:56 #3
sker det også i fejlsikret tilstand ?
Avatar billede divxion Nybegynder
19. september 2006 - 17:16 #4
-----levich
Ja jeg har prøvet det der er beskrevet http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=22611  Men det hjalp ikke...

---bartfreak  Den forstår jeg ikke lige den artikel...

----niels_hansen  Ja det sker også i Fejlsikret tilstand
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. september 2006 - 17:23 #5
har du fået checket for vira m.m..??

artiklen beskriver blot programmet, og en lille genvej til hvordan man bruger det.
Gør du dette.->
1. Click Start, and then click Run.
2. Type drwtsn32, and then click OK.
--------------------------------------

Kan du se hvilke programmer der laver fejl.
Og evt. geninstallere programmet el. andet.
Avatar billede divxion Nybegynder
19. september 2006 - 17:28 #6
-bartfreak
Skal jeg gøre det når det når problemet sker.... eller kan jeg bare gøre det når som helst... For jeg bliver jo nød til at trykke (alt Gr/Ctrl/Delete)og lukke den der drwtsn32 for at komme tilbage til skrive bordet... når det sker  for den fryser jo

Det lyder måske lidt amatør agtigt mit spørgsmål sorry
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. september 2006 - 17:36 #7
når som helst..
Avatar billede niels_hansen Praktikant
19. september 2006 - 17:56 #8
tror mere det er en hardware fejl, kontroller din disk engang (nu den også gør det i fejlsikret tilstand)
Avatar billede divxion Nybegynder
19. september 2006 - 17:57 #9
C:\Windows\explorer.exe c0000005 mpeg2dmx!DLL unregisterServer(0294DFF3)
C:\Windows\explorer.exe c0000005 mpeg2dmx!DLL unregisterServer(0363DFF3)

Det står under Program fejl

Og det fatter  jeg ikke meget af
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. september 2006 - 18:14 #10
fik du checket for vira m.m....???

ellers prøv at lav en repair på xp..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. september 2006 - 18:18 #11
el. det kommer efter du installeret et program.. en player måske..?
Så fjern programmet, og se hvad der sker.
Avatar billede divxion Nybegynder
19. september 2006 - 18:24 #12
Har checket for vira ... med AVG
og har ikke installeret nogen player andet end nero  for lang tid siden...
så skal nok lave en repair..
det gør man bare med at boote op med windows xp ik...
Avatar billede divxion Nybegynder
19. september 2006 - 18:37 #13
Jeg tror jeg har fundet ud af problemet....  Jeg brugte et andet andet program til at se filerne i mappen og fjernede en mpeg film  og nu er problemet der ikke mere
Men jeg syntes 100% at du skal ha de 200 points for dit arbejde med mit problem... hvordan gir jeg dig dem
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. september 2006 - 18:38 #14
jo.. men afvis 1. bud om repair, og tryk på nyinstalletion,.. og derefter kan du trykke på repair.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. september 2006 - 18:39 #15
ved ikke lige om jeg fortjener dem..??
Avatar billede divxion Nybegynder
19. september 2006 - 18:44 #16
jo det er helt sikkert du gør....
og mange tak for din hjælp og tid...
hvordan gir jeg dig dem
Avatar billede divxion Nybegynder
19. september 2006 - 18:45 #17
aahhh ok  har forstået det
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. september 2006 - 19:47 #18
marker navnet med musen, og derefter trykker du på accepter.
Takker.!!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:10 #19
brug for mere hjælp ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2007 - 19:27 #20
øhh..o)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. februar 2007 - 19:12 #21
husk at luk..O)